Docus rakentaa Sign, Print & Promotion -messuille kokonaisen Bianchin polkupyöräkaupan, jossa esitellään tulostamisen mahtavat mahdollisuudet brändäykseen ja messuosaston rakentamiseen. Messujen isoimmalla osastolla esitellään laajasti Ricohin ja Multicamin teknologioita tehokkaaseen arkkituotantoon, suurkuvatulostamiseen ja viimeistelyyn. Osastoa vastapäätä löytyy myös Docus Corner -drinkkibaari.
– Osastomme on erittäin mielenkiintoinen kaikille viestinnän ja graafisen alan ammattilaisille. Rakennamme upean osaston, jossa on paljon nähtävää ja valmiita ratkaisuja, mm. Bianchin polkupyöräkauppa, sanoo Docus Oy:n toimitusjohtaja Pasi Julin.
Lisäksi Docus pitää koko messujen ajan auki Docus Corneria, jossa voi nauttia virvokkeita.
Julinin mukaan digitaalisesti painettu viesti ja digitaalinen viesti yhdessä ovat vahvin vaikuttamisen keino. Molemmat kasvavat markkinoilla. Näihin trendeihin Docus keskittyy.
– Nämä messut ovat tärkein tapahtuma Suomessa graafisella toimialalla. Viime kerrasta saimme paljon hyviä kokemuksia ja positiivista palautetta.

Docus on Ricohin tekniikan jälleenmyyjä. Esittelyssä osastolla ovat kaikki Ricohin tuotantotulostamisen ratkaisut arkkituotantoon. Osastolla esitellään myös Ricohin ympäristöystävälliset lateksitulostimet sekä tasotulostuksen ratkaisuja laajasti. Tulostamisen materiaaleista esillä ovat mm. Vaimee -akustiikkalevyt ja Papyruksen uudet materiaalit.
Docus edustaa Suomessa Multicamin tasoleikkureita ja CNC-koneita. Messuilla niitä esitellään ensi kertaa Suomessa.
Ohjelmistoissa Docus esittelee Efi Fiery -ohjelmistoja sekä painotuotteiden Impleo-tilausjärjestelmän ja web-kaupan.
Digitaaliset info- ja mainosnäytöt kuuluvat myös yrityksen valikoimaan. Messuilla esittelyssä ovat Samsung -näyttöratkaisut sisäiseen ja asiakasviestintään sekä Docus Displayn julkaisujärjestelmä ja sisällönhallinta. Mukana on myös ohjelmistokumppani Qem Software.
Tutustu tarkemmin Docuksen messutarjontaan näytteilleasettajasivulta.