Messuilla punotaan sosiaalisia verkkoja

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Näin BrandID Display & Packaging visualisoi omaa, messuillakin esitettävää tuotevalikoimaansa. Kuvassa (vas.) Brand ID Groupin ihmemies Riku Ripee. Kuva: Brand ID.

Brand ID Fenix Signin myyntijohtaja Elina Kortelainen kertoo, että heidän messupanoksensa liittyy pitkälti myymäläilmeiden mahdollisuuksiin. – Tuomme messuosastolle paljon erilaisia näyttäviä elementtejä ja yksittäisiä materiaaleja, joista osa on myös uusia. Asiakkaat pääsevät osastolla konkreettisesti kokeilemaan materiaaleja, Kortelainen vahvistaa.

Kortelainen mainitsee yksittäisistä tuotteista teippimateriaalit, mainoslevyt, valomainokset ja hinnannäyttöratkaisut.

– On tosi hyvä, että koko ala voi esiintyä vihdoin omalla foorumillaan. Mukana on koko ketju: materiaalit, laitteet ja tuotteet.

– Messut kannattavat aina. Vaikka ne eivät maksaisikaan panostusta takaisin kahdessa kuukaudessa, ne avaavat potentiaalisia myyntimahdollisuuksia ja auttavat lujittamaan asiakassuhteita. Ja messuthan ovat se oikea paikka esitellä uutuuksia ja osaamista. Lähdemme innolla mukaan, Brand ID Display & Packagingin toimitusjohtaja Mika Pöllänen ajattelee.

”Tuomme messuilla esille sitä lisäarvoa, minkä Brand ID Display & Packaging sekä Fenix Sign yhdessä pystyvät tuottamaan jopa osittain yhteiselle asiakaskunnalle”, sanoo Brand ID Display & Packagingin toimitusjohtaja Mika Pöllänen. Kuva: Tomi Glad / Glad Media Oy

Pölläsen johtama yritys suunnittelee ja valmistaa aaltopahvista tehtyjä kierrätettäviä myyntitelineitä, esillepanoratkaisuja ja pakkauksia.

– Olemme asiakkaamme myynnin edistäjä. Vaikutamme esillepanoratkaisun houkuttelevuudella ja toimivuudella myymälässä tapahtuvaan asiakkaamme ja kuluttajan väliseen kohtaamiseen. Myönteinen ostopäätös on tavoitteemme, Pöllänen painottaa.

Asiakkaiden ja toimittajien tapaaminen on merkityksellistä.

– Tuomme messuilla esille sitä lisäarvoa, minkä Brand ID Display & Packaging sekä Fenix Sign yhdessä pystyvät tuottamaan jopa osittain yhteiselle asiakaskunnalle. Useimmat näkevät meidät ensimmäistä kertaa yhdessä, sillä yritykset yhdistyivät vasta viime vuonna, Kortelainen ja Pöllänen huomauttavat.

TIINA RUULIO

Tutustu tarkemmin Brand ID:n messutarjontaan näytteilleasettajasivulta.

Seminaariohjelma

Messuilla kuullaan kahden päivän ajan mielenkiintoisia puheenvuoroja SIPP City Stage -lavalla.

Autoteippauskilpailu

Sign, Print & Promotion -messuilla näet kuinka teipataan ajoneuvoja. Messuilla palkitaan myös Suomen paras teippari!