Print&Media

Print&Media on graafisen ja visuaalisen viestinnän johtava ammattimedia Suomessa – jo 10 vuotta.

Print&Media Publishing Oy julkaisee painettua Print&Media-ammattilehteä, päivittäisiä alan verkkouutisia ja viikottaista uutiskirjettä. Järjestämme ammattiseminaareja, jotka kantavat nimeä Print&Media Seminaarit sekä Sign, Print & Promotion -messuja joka toinen vuosi. Tämän lisäksi ylläpidämme graafisen viestinnän sisältöpalvelu Estradia ja Print&Median Rekrykanavaa. Näillä tuotteillamme haluamme palvella alaamme mahdollisimman kattavasti ja tarjota lukijoillemme ammattitietoa monessa muodossa sekä mainostajille laajan valikoiman mainosmahdollisuuksia.

Print&Median kanavat.

TERVETULOA MESSUJEN 🔥 CAMPFIRE STORIES -ALUEELLE 🔥
KUULEMAAN PUHEENVUOROJA JA TUTUSTUMAAN PRINT&MEDIAN TUOTTEISIIN

Campfire Stories -alue sijaitsee messukahvion vieressä pääsisäänkäynnistä oikealle. Alueella te messuvieraat pääsette kuulemaan tarinallisempia ja henkilökohtaisia puheenvuoroja, joista voitte keskustella puhujan kanssa nuotion äärellä ja verkostoitua. Tilan tarkoitus on mahdollistaa kohtaamisia eri alojen toimijoiden kesken. Verkostoissa on voimaa! Yhdessä luomme kokonaisvaltaisempia kokemuksia asiakkaille. Katso Campfire Stories -ohjelma täältä.

Täällä pääset myös tutustumaan Print&Media-lehteen (voit napata mukaasi näytenumeroita) ja tilata lehden itsellesi mojovaan messuhintaan! Voit jättää meille juttuvinkkejä ja tulla keskustelemaan, miten voisimme auttaa yritystänne markkinointitarpeissa.

Campfire Stories -alueella esittelee toimintaansa myös Visualistit ry, joka on visuaalisen markkinoinnin ammattilaisille suunnattu jäsenyhdistys. Visualistit ry pyrkii lisäämään alan tunnettuutta ja arvostusta sekä auttaa jäseniään kasvattamaan osaamistaan ja verkostojaan jatkokoulutusten ja yhteisten yritysvierailujen avulla.

🔥 Lämpimästi tervetuloa Campfire Stories -alueelle! 🔥

Print&Median lukijakunta koostuu graafisen alan tuotantoyrityksistä 50 %, mainostoimistoista, suunnittelijoista, ostajista, brändeistä ja kustantajista 21 %, maahantuojista ja jälleenmyyjistä 14 %, koulutus- ja oppilaitoksista 4 %, muista lukijoista 12 %. (lähde: Print&Median lukijatutkimus 2023). Print&Media-lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa ja sisältää tuhdin paketin ammattitietoa.



Osasto

1a1, Campfire Stories

Tuotemerkit

Tuotealueet

Kustannustoiminta
Graafisen ja visuaalisen viestinnän alan tapahtumat (seminaarit, messut)

Linkit

Yhteyshenkilöt

Jarkko Hakola
Kustantaja
+358 40 738 9281
[email protected]

Piia Harjula
Markkinointipäällikkö
+358 50 360 4461
[email protected]