Etusivu » Näytteilleasettajaksi Sign, Print & Promotion -messuille
Näytteilleasettajaksi Sign, Print & Promotion -messuille
Sign, Print & Promotion on yrityksellesi ainutlaatuinen tilaisuus esitellä tuotteitasi ja palveluitasi laajalle kävijäkunnalle. Messujen kävijäkohderyhmä kattaa koko visuaalisen-, graafisen- ja pakkausviestinnän arvoketjun lähtien valmistajista ja tuotantotaloista aina suunnittelijoihin ja loppuasiakkaisiin eli brändeihin saakka.
Messuille lähdetään, jotta saadaan näkyvyyden lisäksi uusia liidejä ja kauppoja. Messut ovat myös ainutlaatuinen sosiaalinen tapahtuma, jossa näet kerralla paljon potentiaalisia asiakkaita, kollegoita ja vaikuttajia. Moni iso kauppa tai yhteistyö on lähtenyt liikkeelle messuilta!
Lue alta lisätietoa miksi yrityksesi kannattaa varata osasto Sign, Print & Promotion -messuilta.
Asiakkaidemme kokemuksia vuoden 2020 -messuista

Docus Oy

Quadient Finland Oy

Konica Minolta
Miksi messuille?
Tapaat kasvotusten uusia ja vanhoja asiakkaita – messut ovat tunnetusti tehokas tapa saada uusia liidejä ja kauppoja sekä tavata tärkeitä asiakkaita kasvotusten.
Kohtaamisten kaipuu – Tökkiikö Teams? Ihmiset halajavat aitoja kohtaamisia rankan korona-ajan jälkeen.
Vahva synergia samanaikaisista tapahtumista – Messukeskuksessa järjestetään samaan aikaan mm. PacTec-, FoodTec- ja Gastro-messut. Liikkeellä paljon isojen brändien markkinointipäättäjiä.
Tapahtuman tunnettuus – Sign, Print & Promotion järjestetään jo kolmatta kertaa. Enää ei mietitä, mitkä messut nämä ovat, vaan ”nyt mennään tietenkin Sipp-messuille”.
Paikalliset tapahtumat nousussa – Koronapandemia on peruuttanut ja siirtänyt monia isoja kv. tapahtumia. Jatkossa niiden merkitys voi pienentyä ja kävijöiden määrä vähentyä. Paikallisten tapahtumien merkitys on kasvamassa.
Kävijäkohderyhmät
- Graafisen ja visuaalisen viestinnän yritykset
- Pakkausalan yritykset
- Promotuote- ja tapahtumayritykset
- Mainostoimistot ja suunnittelijat
- Sisustusarkkitehdit ja -suunnittelijat, somistajat/visualistit
- Yritysten markkinointipäättäjät
- Valokuvaajat ja muut kuva-ammattilaiset


Miten markkinoimme
- Tapahtuman verkkosivut ja uutiskirjeet (vastaanottajia lähes 10 000)
- Mainonta Print&Median kanavissa (lehti, verkko, uutiskirje, some)
- Tiedotus liittojen jäsenviestinnän kautta (mm. Graafinen Teollisuus, Fespa, Grafia, MARK)
- Ristiinmarkkinointi muiden samanaikaisten messujen kanssa (mm. PacTec, Gastro ja FoodTec)
- Google-markkinointi
- Näkyvyys sosiaalisen median kanavissa, kuten Facebook, Instagram ja LinkedIn
- Painettu suoramarkkinointi
- Yhteistyö Viron painoalan liiton kanssa
- Näytteilleasettajien oma markkinointi
Varaa oma osasto
Sign, Print & Promotion on yrityksellesi ainutlaatuinen tilaisuus esitellä tuotteitasi ja palveluitasi laajalle kävijäkunnalle. Ohessa lyhyesti messuosaston hinnasto. Tarkemmin tietoa vapaista osastopaikoista löydät sivulta Pohjakartta ja hinnat. Sieltä löydät myös Messukeskuksen tarjoamia valmisosastoratkaisuja.
Ota yhteyttä Jarkkoon ja varaa oma osastosi Sipp-messuilta!

Jarkko Hakola
Hinnasto
Neliöhinnan lisäksi peritään rekisteröintimaksu 600 € + alv. Maksu sisältää näkyvyysmaksun sekä Messukeskuksen ympäristöpalvelumaksun.