Näytteilleasettajaksi Sign, Print & Promotion -messuille

Sign, Print & Promotion on yrityksellesi ainutlaatuinen tilaisuus esitellä tuotteitasi ja palveluitasi laajalle kävijäkunnalle. Messujen kävijäkohderyhmä kattaa koko visuaalisen-, graafisen- ja pakkausviestinnän arvoketjun lähtien valmistajista ja tuotantotaloista aina suunnittelijoihin ja loppuasiakkaisiin eli brändeihin saakka.

Messuille lähdetään, jotta saadaan näkyvyyden lisäksi uusia liidejä ja kauppoja. Messut ovat myös ainutlaatuinen sosiaalinen tapahtuma, jossa näet kerralla paljon potentiaalisia asiakkaita, kollegoita ja vaikuttajia. Moni iso kauppa tai yhteistyö on lähtenyt liikkeelle messuilta!

Lue alta lisätietoa miksi yrityksesi kannattaa varata osasto Sign, Print & Promotion -messuilta.

Katso tunnelmia vuoden 2020 messuilta.

Asiakkaidemme kokemuksia vuoden 2020 -messuista

Pasi Julin
Pasi Julin
Toimitusjohtaja
Docus Oy
Read More
"2020 messut olivat meille täysmenestys. Teimme messuilla sopimuksia yli miljoonan euron arvosta. Messut mahdollistivat meille vahvan kasvun koronapandemiasta huolimatta ja 2022 tulemme näyttämään entistä isomman ja laajemman Docuksen messuilla.”
Matti Suntio
Matti Suntio
Business Line Manager
Quadient Finland Oy
Read More
"Messuillta tuli sellainen lead-pohja, ettei ole koskaan niin hyvää tullut. Teimme selvästi enemmän kauppaa kuin aiemmilla messuilla.”
Anne Hernetkoski
Anne Hernetkoski
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Konica Minolta
Read More
"Messut todistivat, että perinteisellä suhdetoiminnalla on edelleenkin iso merkitys. Messut ovat kaupan teon ohella loistava paikka saattaa yhteen alan asiakkaat. Meidän tehtävänä on mahdollistaa nämä kohtaamiset ja luoda messuilla WAU-puitteet asiakkaille. Heiltä saatujen palautteiden perusteella onnistuimme tässäkin yli odotusten.”

Miksi messuille?

Tapaat kasvotusten uusia ja vanhoja asiakkaita  – messut ovat tunnetusti tehokas tapa saada uusia liidejä ja kauppoja sekä tavata tärkeitä asiakkaita kasvotusten.

Kohtaamisten kaipuu – Tökkiikö Teams? Ihmiset halajavat aitoja kohtaamisia rankan korona-ajan jälkeen.

Vahva synergia samanaikaisista tapahtumista – Messukeskuksessa järjestetään samaan aikaan mm. PacTec-, FoodTec- ja Gastro-messut. Liikkeellä paljon isojen brändien markkinointipäättäjiä.

Tapahtuman tunnettuus – Sign, Print & Promotion järjestetään jo kolmatta kertaa. Enää ei mietitä, mitkä messut nämä ovat, vaan ”nyt mennään tietenkin Sipp-messuille”.

Paikalliset tapahtumat nousussa – Koronapandemia on peruuttanut ja siirtänyt monia isoja kv. tapahtumia. Jatkossa niiden merkitys voi pienentyä ja kävijöiden määrä vähentyä. Paikallisten tapahtumien merkitys on kasvamassa.

Kävijäkohderyhmät

Miten markkinoimme

Varaa oma osasto

Sign, Print & Promotion on yrityksellesi ainutlaatuinen tilaisuus esitellä tuotteitasi ja palveluitasi laajalle kävijäkunnalle. Ohessa lyhyesti messuosaston hinnasto. Tarkemmin tietoa vapaista osastopaikoista löydät sivulta Pohjakartta ja hinnat. Sieltä löydät myös Messukeskuksen tarjoamia valmisosastoratkaisuja.

Ota yhteyttä Jouniin tai Jarkkoon ja varaa oma osastosi Sipp-messuilta!

Hinnasto

Hinta muodostuu osaston koosta ja valituista lisäpalveluista.

Neliöhinnan lisäksi peritään rekisteröintimaksu 600 € + alv. Maksu sisältää näkyvyysmaksun sekä Messukeskuksen ympäristöpalvelumaksun.