Näytteilleasettajaksi Sign, Print & Promotion -messuille

Sign, Print & Promotion on yrityksellesi ainutlaatuinen tilaisuus esitellä tuotteitasi ja palveluitasi laajalle kävijäkunnalle. Messujen kävijäkohderyhmä kattaa koko visuaalisen-, graafisen- ja pakkausviestinnän arvoketjun lähtien valmistajista ja tuotantotaloista aina suunnittelijoihin ja loppuasiakkaisiin eli brändeihin saakka.

Messuille lähdetään, jotta saadaan näkyvyyden lisäksi uusia liidejä ja kauppoja. Messut ovat myös ainutlaatuinen sosiaalinen tapahtuma, jossa näet kerralla paljon potentiaalisia asiakkaita, kollegoita ja vaikuttajia. Moni iso kauppa tai yhteistyö on lähtenyt liikkeelle messuilta!

Lue alta lisätietoa miksi yrityksesi kannattaa varata osasto Sign, Print & Promotion -messuilta.

Katso tunnelmia vuoden 2022 messuilta.

Asiakkaidemme kokemuksia vuoden 2022 -messuista

Sami Eskonlahti
Sami Eskonlahti
Toimitusjohtaja
Suomen Interfoto Oy
Read More
"Näytti siltä, että on yleisesti kaivattu tämäntyyppistä tapahtumaa, josta voi ammentaa uusia ideoita ja inspiraatiota. Kauppakin on käynyt messuilla hyvin.”
Martin Roed Nielsen
Martin Roed Nielsen
Myyntijohtaja
Zünd Skandinavien ApS
Read More
"Saimme useita hyviä liidejä, joiden uskomme johtavan moniin kauppoihin Suomessa.”
Miitre Virtanen
Miitre Virtanen
Yrittäjä
Natua Oy
Read More
"Jo ensimmäisten messutuntien aikana tuli luultavasti sellainen asiakas, joka maksaa meille messupanostuksen takaisin. Messut olivat todella hyvä kokemus.”
Christer Carlsson
Christer CarlssonLiiketoimintapäällikkö
Antalis Oy
Read More
"Kovasti on ollut kävijöitä ja useita koneitakin myytiin heti ensimmäisenä päivänä."

Miksi messuille?

Tapaat kasvotusten uusia ja vanhoja asiakkaita  – messut ovat tunnetusti tehokas tapa saada uusia liidejä ja kauppoja sekä tavata tärkeitä asiakkaita kasvotusten.

Kohtaamisten kaipuu – Tökkiikö Teams ja sähköposti? Ihmiset halajavat aitoja kohtaamisia.

Vahva synergia samanaikaisista tapahtumista – Messukeskuksessa järjestetään samaan aikaan mm. PacTec-, FoodTec- PlastExpo Nordic- ja Gastro-messut. Liikkeellä paljon isojen brändien markkinointipäättäjiä.

Tapahtuman tunnettuus – Sign, Print & Promotion järjestetään nyt jo neljättä kertaa. Enää ei mietitä, mitkä messut nämä ovat, vaan ”nyt mennään tietenkin Sipp-messuille”.

Paikalliset tapahtumat nousussa – Koronapandemia on peruuttanut ja siirtänyt monia isoja kv. tapahtumia. Paikallisten tapahtumien merkitys on kasvamassa.

Kävijäkohderyhmät

Miten markkinoimme

Varaa oma osasto

Sign, Print & Promotion on yrityksellesi ainutlaatuinen tilaisuus esitellä tuotteitasi ja palveluitasi laajalle kävijäkunnalle. Ohessa lyhyesti messuosaston hinnasto. Tarkemmin tietoa vapaista osastopaikoista löydät sivulta Pohjakartta ja hinnat. Sieltä löydät myös Messukeskuksen tarjoamia valmisosastoratkaisuja.

Ota yhteyttä Jarkkoon ja varaa oma osastosi Sipp-messuilta!

Hinnasto

Messuosaston perushinta muodostuu rekisteröintimaksusta ja osaston koosta.

Osaston neliöhinnan lisäksi jokaiselta näytteilleasettajalta laskutetaan Messustartti 650 € + alv. Maksu sisältää langattoman wifin, Messukeskuksen ympäristöpalvelumaksun ja pistorasian & sähkön kulutuksen (16A 230V 3,6 kW). Lisäksi maksu sisältää näkyvyyden messujen markkinointimateriaaleissa sekä toimituksellisen näkyvyyden Print&Media-lehdessä ja verkkosivuilla.