Messuilla kävijäennätys ja kauppoja
Sign, Print & Promotion -messuilla 13.–14.3.2024 nähtiin reipas kävijäennätys. Yhteensä Pactec- ja Sign, Print & Promotion -messuilla vieraili Messukeskuksen alustavan luvun mukaan 4387 kävijää, joka
Etusivu » Uutiset
Täältä voit lukea Sign, Print & Promotion -messuihin liittyviä uutisia. Uutisia tullaan julkaisemaan kiihtyvään tahtiin messujen lähestyessä.
Sign, Print & Promotion -messuilla 13.–14.3.2024 nähtiin reipas kävijäennätys. Yhteensä Pactec- ja Sign, Print & Promotion -messuilla vieraili Messukeskuksen alustavan luvun mukaan 4387 kävijää, joka
Ensimmäinen Sign & Print -tapahtuma järjestettiin Suomessa kuusi vuotta sitten 2018. Kahden vuoden välein järjestettävä graafisen ja visuaalisen viestinnän merkittävin kotimainen tapahtuma pidetään nyt siis
Sign, Print & Promotion -messuilla voi tutustua useimpiin suosittujen toimittajien digipainamisen huippumalleihin. Näissä tooneripainokoneissa käydään kentällä kovaa kilpailua – ja kilpailua nähdään myös messuilla. Suomessa
Office Innovations Finland Oy (OIF) on Xeroxin Advanced Production Partner. Sign, Print & Promotion -messuilla OIF esittelee Xeroxin arkkisyöttöisiä digipainokoneita sekä niihin liittyviä ohjelmistoja ja
Çağlar Candan tuo Sign, Print & Promotion -messuille oman yrityksensä Mainostoimisto Luovan Mainoksen, joka valmistaa monenlaisia printtiin perustuvia mainos- ja markkinointimateriaaleja, brändi-ilmeitä, autoteippauksia ja mm.
Painotyötilausten hallintokulut ovat Euroopassa erittäin korkeat, noin 40 % tilauksen arvosta. Näitä kuluja voi vähentää radikaalisti MIS/ERP-ohjelmiston avulla, lupaa MultiPress-ohjelmistoa Sign, Print & Promotion -messuilla
Teippitukku Design tulee Sign, Print & Promotion -messuille kertomaan, mikä yritys oikeastaan on ja mitä se tekee tänä päivänä. – Yrityksen nimi saattaa hämätä paljonkin,
Tamperelainen Kurki Pro tuo itsensä messuille nyt toista kertaa. – Kaksi vuotta sitten olimme nuori yritys, ja messut toivat meille paljon näkyvyyttä. Se oli äärimmäisen
Suurkuvatuotantoratkaisujen tukkuri Signcom on Mimakin laitteiden myyjä, mutta nyt ne eivät ole yksinään pääosassa yrityksen osastolla Sign, Print & Promotion -messuilla maaliskuussa. Signcom nostaa esiin
Graafisen alan laitemyyntiin ja huoltoon erikoistunut Bitpress osallistuu tänä keväänä kaksille messuille: ensin Sign, Print & Promotion -messuille ja myöhemmin touko-kesäkuun vaihteessa kansainvälisille Drupa-messuille yhdessä
Silkki- ja tampopainolaitteiden sekä -materiaalien maahantuojana tunnettu hyvinkääläinen Finnseri oli mukana Sign, Print & Promotion -messuilla kaksi vuotta sitten ja samoin tänäkin vuonna. – Nyt
Lexplast on kehittänyt uuden vaihtoehdon painotuotannon automatisointiin ohjelmistojen avulla. Yritys esittelee Sign, Print & Promotion -messuilla ruotsalaisen Omikai ERP-ohjelmiston ja Agfa Asanti -pre-press-ohjelmiston yhdistelmää verkkokaupan
Viimeistelylaitteisiin ja tarvikkeisiin erikoistunut Grafitrio Oy tuo Sign, Print & Promotion -messuille useita laitteita, joilla pieniäkin tuotemääriä voi viimeistellä premium-tuotteiksi. Esillä on laitteita nuuttaamiseen, taittamiseen,
Virossa toimivat yritykset Textile AD ja KIU Fabrik Printing Studio jakavat messuständin Print, Sign & Promotion -messuilla. Messuille osallistutaan ensimmäistä kertaa. – Haluamme laajentaa markkinoita,
OGG Finland tai lyhyesti OGG myy ympäristöystävällisiä ja ekologisia mainos- ja liikelahjoja. – OGG tulee sanoista Office goes green. Perustin yrityksen 15 vuotta sitten, ja
Sign, Print & Promotion -messuille tuodaan myös useita Trotecin laserkoneita, joita käytetään kaiverruksessa, merkinnässä ja leikkauksessa. Ruotsalainen Logimark AB edustaa tällä hetkellä laservalmistaja Trotecin brändiä
Sign, Print & Promotion -messuilla on mukana virolainen painoalan myynti- ja palveluyritys Trükimaailm AS, joka tuntee painotekniikkaa todella laajasti. Trükimaailm AS hallitsee erityisesti offset- ja
Sign, Print & Promotion -messuille saapuva helsinkiläinen pk-yritys Taperoll myy erilaisia 3M:n teippejä ja suojia hyvin moninaisiin tarpeisiin – mm. autoteippejä, laivojen sisustamiseen käytettäviä paloluokiteltuja
Plastcenter Nordic Oy markkinoi Suomessa isoille ja vähän pienemmillekin asiakkailleen erilaisia ratkaisuja myymälöihin, messuihin ja tapahtumiin. Yritys on mukana ensimmäistä kertaa Sign, Print & Promotion
Tanskalainen voileipäpöytä on kuuluisa lounasruoka. Tanskasta tulee myös Sign, Print & Promotion -messuille hieno kattaus suurkuvatekniikan sovelluksia. Tanskalainen NIZE Equipment tulee Helsingissä esittelemään monipuolisesti, mitä
Kangasta käytetään monessa eri muodossa ja monella eri tavalla. Sen tietää hyvin Scantima Maskin Oy, joka myy ja markkinoi erilaisia koneita ja laitteita etupäässä tekstiiliteollisuudelle
Kulta ja kimalteet etiketissä houkuttelevat tehokkaasti viinin ostajia tutkimuksen mukaan. Tehosteilla saa painotuotteeseen erottuvuutta, mutta mitä ja miten niitä kannattaa siihen laittaa? Vastauksia voi saada
Tilamuutoksia, opasteita sekä messujen ja tapahtumien suunnittelua & toteutusta tarjoava Signa Oy osallistuu Sign, Print & Promotion -messuille ensimmäistä kertaa. – Signa syntyi vuonna 2020
Osaavaa työvoimaa on jatkossa entistä vaikeampi saada painoalalle ja siksi tuotannon automatisointi on välttämätöntä. BlueCrest Oy esittelee Sign, Print & Promotion -messuilla Horizonin viimeistelylaitteita, joilla
Kun painotalo tai pakkaustalo haluaa tehostaa tuotantoaan tai lanseerata uusia tuotteita, mukana projektissa on usein Darko Stojanovski. Hänen yrityksensä Finn-Fold Oy on tunnettu jälkikäsittelyratkaisujen toimittaja.
Suomen merkittävimmän graafisen ja visuaalisen viestinnän messutapahtuman Sign, Print & Promotionin kävijärekisteröityminen on avattu. Tapahtuma on maksuton kaikille alan ammattilaisille. Samalla rekisteröitymisellä voit ilmoittautua myös
Graafisen ja visuaalisen viestinnän sekä pakkausalan ammattilaisille suunnattu tapahtumaSign, Print & Promotion järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 13.–14.3.2024. Kolme kertaa aikaisemmin Suomessa järjestetty Sign, Print & Promotion
Sign, Print & Promotion -messuilla oli mukana myös videoryhmä Inkish, joka teki yhdessä Print&Median toimittajan Laura Syrjälän kanssa messuhaastatteluita sekä näytteilleasettajista että kävijöistä. Ohessa neljä
18.–19.5. järjestetyt Sign, Print & Promotion -messut houkuttelivat paikan päälle Helsingin Messukeskuksen tietojen mukaan 3231 kävijää. Ensimmäisenä päivänä kävijöitä oli 1774 ja toisena päivänä 1457.