Yli 3000 kävijää messuilla

18.–19.5. järjestetyt Sign, Print & Promotion -messut houkuttelivat paikan päälle Helsingin Messukeskuksen tietojen mukaan 3231 kävijää. Ensimmäisenä päivänä kävijöitä oli 1774 ja toisena päivänä 1457. Luvuissa ovat mukana myös samassa hallissa järjestetyn Pactec-, Foodtec ja Plastexpo Nordic -tapahtuman kävijät. Kaksi vuotta sitten vastaava luku oli 2765 kävijää, joten kasvua oli lähes 17 prosenttia.

18.–19.5. järjestetyt Sign, Print & Promotion -messut houkuttelivat paikan päälle Helsingin Messukeskuksen tietojen mukaan 3231 kävijää. Ensimmäisenä päivänä kävijöitä oli 1774 ja toisena päivänä 1457. Luvuissa ovat mukana myös samassa hallissa järjestetyn Pactec-, Foodtec ja Plastexpo Nordic -tapahtuman kävijät. Kaksi vuotta sitten vastaava luku oli 2765 kävijää, joten kasvua oli lähes 17 prosenttia. Luvuissa ei ole mukana Gastron puolelta tulleet kävijät eikä myöskään näytteilleasettajapassilla rekisteröityneet henkilöt, joita oli Messukeskuksen mukaan 567 henkilöä.

– Jo paikan päällä messuilla pystyi aistimaan, että nyt rikotaan vanhat kävijämäärät. Messukuhina oli käsin kosketeltavaa ja messuilla nähtiin aitoa jälleennäkemisen riemua. Tämä kertoo, että messuja ja kohtaamisia on todella odotettu. Nyt on upea fiilis, kertoo Sign, Print & Promotion -messujen järjestämisestä vastannut Print&Median toimitusjohtaja Jarkko Hakola.

– Haluan välittää erityisen lämpimän kiitoksen kaikille kävijöille, näytteilleasettajille, puhujille ja tapahtuman kumppaneille! Te kaikki teitte tapahtumasta upean, Hakola kertoo.

Print&Media kumppaneineen teki haastatteluita sekä kynin että videoin. Raporttia messuista on luvassa kesäkuun Print&Media-numerossa. Tulemme julkaisemaan myös tapahtumasta tehtyjä videoita.

Seminaariohjelma

Sign, Print & Promotion -messuilla nähdään seminaariohjelmaa molempina messupäivinä. Klikkaa alta nähdäksesi puhujat ja aikataulun.

Autoteippauskilpailu

Sign, Print & Promotion -messuilla näet kuinka teipataan ajoneuvoja. Messuilla palkitaan myös Suomen paras teippari!