Ohjelma

SEMINAARIOHJELMAA KAHTENA PÄIVÄNÄ

Messuilla kuullaan ajankohtaisia puheenvuoroja luovista ja business-aiheista, mm. mustesuihkuteknologian tilannekatsaus, vastuullisuus osana yrityksen kasvua, painettujen oppikirjojen paluu Ruotsissa, strateginen hallitustyö, vastuullisuus pakkausmateriaalien valinnassa, megatrendit, DTF-siirtokuvatekniikan mahdollisuudet jne. Katso koko seminaariohjelma täältä.

Seminaaripuhujat ohjelmalavalla 13.3.–14.3.2024

🔥 CAMPFIRE STORIES 🔥 (by Print&Media ja Visualistit ry)

Campfire Stories -alueella kuullaan tarinallisempia ja henkilökohtaisia puheenvuoroja, joista kuulijat ja puhuja voivat keskustella nuotion äärellä ja verkostoitua. Alueen tarkoitus on mahdollistaa kohtaamisia eri alojen toimijoiden kesken. Verkostoissa on voimaa!

Alueella kuullaan mm. rehellistä puhetta graafisen alan haasteista ja mielettömistä mahdollisuuksista (Jyrki Narinen), nuoren graafisen alan yrittäjän tarina (Viki Halimendikov / Teippitukku Design Oy), puheenvuoro erikoisvalonsävyn vaikutuksesta kaupallisuuteen (Jan Porema / Imoon Finland), case-esimerkki vastuullisesta myymälämarkkinoinnista (Annakaisa Koskinen / Alko Oy) yms… Katso koko ohjelma täältä.

Campfire Stories -alue sijaitsee osastolla 1a1 (messuhallin kahvion vieressä) ja ohjelman alueelle järjestävät Print&Media ja Visualistit ry.

Tervetuloa nuotion ääreen keskustelemaan ja verkostoitumaan!

Campfire Stories -alueen puhujat: Tiina Saarinen / Brändäämö, Jyrki Narinen / graafisen alan konkari, Pirja Manninen / Viestipaino, Anttoni Palm / Artlab Productions, Malla Mela / malla.design, Viki Halimendikov / Teippitukku Design, Anna Santavuori / Partioaitta, Annakaisa Koskinen / Alko, Jan Porema / Imoon Finland,

EPSON X AALTO UNIVERSITY SHOWCASE

Epson x Aalto Showcase-alueella on esillä Aalto-yliopiston tekstiilisuunnittelun opiskelijoiden upeita töitä Epson Textile Print -kilpailusta. Opiskelijoiden tehtävänä oli suunnitella vähintään neljän kankaan kokoelma ja hyödyntää niiden toteutuksessa Epsonin tekstiilitulostimia. Lähtökohtina kangaskokoelmien suunnittelulle ja toteutukselle olivat ekologisuus sekä kudotun, neulotun tai muulla tavoin muokatun painopohjan suhde painettuun kuvioon. Showcase-alueen löydät Epsonin osastolta 1f13.

Aalto-yliopiston opiskelijat tulostamassa kilpailutöitään Epson SureColor F2200-tekstiilitulostimella.

AFTER WORK MESSUHALLISSA, KE 13.3. KLO 16.30–18.30

After Work tarjoaa messuvieraille ja näytteilleasettajille rennompaa messutunnelmaa musiikin parissa. Näytteilleasettajien osastoilta voi löytyä tarjoiluja ja erikoisohjelmaa. After Workin aikaan messuvieraita viihdyttää trubaduuri Tenho Olavi. Hallissa 1 asiakkaita palvelee myös Café Solo sekä alagalleriassa Paddington Pub. After Workiin ei tarvitse ennakkoilmoittautua, tervetuloa!

After Workin aikaan messuvieraita viihdyttää trubaduuri Tenho Olavi.

AFTER WORKIN JATKOT @PADDINGTON PUB, MESSUKESKUS, KE 13.3. KLO 18-21

Paddington Pub on tunnelmallinen englantilaispubi Messukeskuksessa Sign, Print & Promotion -hallia vastapäätä, jossa illan aikana viihdyttää trubaduuri Ari Joki. Jatkot ovat yhteiset Pactec, FoodTec, PlastExpo Nordic – ja Gastro Helsinki -messujen kanssa. Tervetuloa mukaan messujatkoille!

Paddington Pub @Helsingin Messukeskus. Kuva: Messukeskus

ILLALLINEN RAVINTOLA PLATTASSA, KE 13.3. KLO 18 ALKAEN

Maistuisiko illallinen After workin jälkeen? Illallismahdollisuus ja pöytä varattavissa Messukeskuksen välittömässä läheisyydessä sijaitsevasta ravintola Plattasta klo 18 alkaen. Illallinen ravintola Plattassa on avoinna kaikille messukävijöille. Tarjolla on erillinen tapahtumamenu. Katso menu >

Varaukset ja tiedustelut [email protected]

Ravintola Platta sijaitsee Messukeskuksen vieressä sijaitsevan Holiday Inn -hotellin alakerrassa. Kuva: Messukeskus.

Järjestäjät

Print&Media Publishing Oy järjestää Sign, Print & Promotion -messut 13.–14.3.2024 Helsingin Messukeskuksessa.

Tarvitsetko messuosaston?

Haluatko lisätietoja messuista?

Sign, Print & Promotion -messujen kävijäkohderyhmä kattaa koko visuaalisen-, graafisen- ja pakkausviestinnän arvoketjun lähtien valmistajista ja tuotantotaloista aina suunnittelijoihin ja loppuasiakkaisiin eli brändeihin saakka.